Děkovačka Recenze
Shrnutí recenze
Děkovačka je český nástroj, který by se dal nazvat i “sítí e-shopů”. Princip celého systému spočívá ve sdílení zákazníků mezi navzájem nekonkurenčními e-shopy. Ve zkratce, když zákazník nakoupí na vašem e-shopu jsou mu nabídnuty slevové kódy z jiných k vám nekonkurenčním e-shopům. To stejné se pak děje na všech ostatních zapojených e-shopech v systému Děkovačka. Cena je také příznivá, je totiž nulová. Neplatíte poplatky za registraci ani za účast na systému. Jediné co platíte je affiliate provize, která plyne z využití slevového kódu zákazníkem. Integrace Děkovačky zabere zhruba 5 minut, vkládají se akorát 2 řádky kódu do děkovací stránky.
Výhody
- Neobjevený marketingový kanál
- Bidovací systém dokáže přivádět další zákazníky
Nevýhody
- Momentálně je jenom pro e-shopy s affiliate programem
Děkovačka je určená pro všechny e-shopy, kteří mají affiliate program. Chystá se ovšem i možnost pro e-shopy, kteří nechtějí mít affiliate program ale chtějí využívat Děkovačku.
E-shopy se mohou registrovat do systému, vyplnit firemní údaje, slevový kupón a ihned začít využívat výhody celé sítě.
Máte hodně objednávek? Děkovačku budete milovat!
Děkovačka má systém, díky kterému se vaše nabídky zobrazují výše, pokud máte více objednávek, než jiné e-shopy v síti.
Děkovačka (jak z názvu vyplývá) funguje na děkovacích stránkách. Nezasahuje do nákupního procesu (nemůže se tedy stát, že zákazník ztratí pozornost a odejde), ale oslovuje zákazníka až na konci nákupního procesu.
Velkou výhodou Děkovačky je fakt, že zákazník je na počítači/mobilu, má vytaženou platební kartu a je v nákupní náladě.
Na zákazníky na děkovací stránce vyskočí banner s informací, že je pro ně nachystaný dárek. Po rozkliknutí se dostávají na přistávací stránku se slevovými kupóny. Zákazníci jsou motivováni rychle jednat, protože na vyzvednutí slevových kódů mají pouze 15 minut a mohou si poslat do e-mailu pouze 3.
Pokud se zákazník rozhodne nechat si poslat slevové kódy do e-mailu, může souhlasit se zasíláním obchodních sdělení. Pokud tomu tak je, tak se e-mailové adresy objevují uvnitř aplikace a jsou zde ke stažení pro další marketingové aktivity.
Pokud chcete získávat ještě více zákazníků ze systému Děkovačka, můžete vaše slevové kupóny bidovat na konkrétních zapojených e-shopech nebo hromadně na všechny zapojené e-shopy. Bidované pozice jsou první 4 pozice zobrazené na přistávací stránce se slevovými kupóny.
Eshop A může bidovat lepší pozici na e-shopu B, protože je zde velká pravděpodobnost, že o tyto produkty bude mít zákazník zájem. To stejné může dělat eshop B.
Bidovací systém
|
|
Bidování na všechny e-shopy
|
|
Bidování na jednotlivé -eshopy
|
|
Report pozic
|
|
Jednoduché nastavení
|
Příklad využití:
Eshop A nabízí suplementy na cvičení.
Eshop B nabízí sportovní vybavení ale nenabízí suplementy.
Děkovačka nemá žádné tarify ani vstupní poplatky. Neplatíte za využívání systému (pokud ovšem nechcete bidovat na placené pozice).
Děkovačka se zapojí do vašeho už funkčního affiliate programu a bere si provizi pouze z uskutečněné objednávky, která vznikla díky systému.