Děkovačka Recenze Děkovačka Recenze

Hodnotil/a Redakce 5nej

28. 7. 2021

Stručně/vhodné pro

Děkovačka je český nástroj, který by se dal nazvat i “sítí e-shopů”. Princip celého systému spočívá ve sdílení zákazníků mezi navzájem nekonkurenčními e-shopy. Ve zkratce, když zákazník nakoupí na vašem e-shopu jsou mu nabídnuty slevové kódy z jiných k vám nekonkurenčním e-shopům. To stejné se pak děje na všech ostatních zapojených e-shopech v systému Děkovačka. Cena je také příznivá, je totiž nulová. Neplatíte poplatky za registraci ani za účast na systému. Jediné co platíte je affiliate provize, která plyne z využití slevového kódu zákazníkem. Integrace Děkovačky zabere zhruba 5 minut, vkládají se akorát 2 řádky kódu do děkovací stránky.

Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení všech 5 parametrů:
  • Bidovací systém
  • Bidování na všechny e-shopy
  • Bidování na jednotlivé -eshopy
  • Report pozic
  • Jednoduché nastavení
Hodnocení redakce
hodnoceno 5 parametrů
10/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 2x Přidat hodnocení
3/5
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Bidovací systém
  • Bidování na všechny e-shopy
  • Bidování na jednotlivé -eshopy
  • Report pozic
  • Jednoduché nastavení
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10

Výhody

  • Neobjevený marketingový kanál
  • Bidovací systém dokáže přivádět další zákazníky

Nevýhody

  • Momentálně je jenom pro e-shopy s affiliate programem

Děkovačka je místo, odkud lze výhodně získat nové zákazníky do e-shopu

Pro koho je Děkovačka určená?
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10

Děkovačka je určená pro všechny e-shopy, kteří mají affiliate program. Chystá se ovšem i možnost pro e-shopy, kteří nechtějí mít affiliate program ale chtějí využívat Děkovačku.

Dekovacka Hp

E-shopy se mohou registrovat do systému, vyplnit firemní údaje, slevový kupón a ihned začít využívat výhody celé sítě.

Máte hodně objednávek? Děkovačku budete milovat!

Děkovačka má systém, díky kterému se vaše nabídky zobrazují výše, pokud máte více objednávek, než jiné e-shopy v síti.

Jak jsou zákazníci motivováni k nákupu?
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10

Dekovacka Shoptet 3

Děkovačka (jak z názvu vyplývá) funguje na děkovacích stránkách. Nezasahuje do nákupního procesu (nemůže se tedy stát, že zákazník ztratí pozornost a odejde), ale oslovuje zákazníka až na konci nákupního procesu.

Velkou výhodou Děkovačky je fakt, že zákazník je na počítači/mobilu, má vytaženou platební kartu a je v nákupní náladě.

Na zákazníky na děkovací stránce vyskočí banner s informací, že je pro ně nachystaný dárek. Po rozkliknutí se dostávají na přistávací stránku se slevovými kupóny. Zákazníci jsou motivováni rychle jednat, protože na vyzvednutí slevových kódů mají pouze 15 minut a mohou si poslat do e-mailu pouze 3.

Rozšíření newsletter databáze e-shopu
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10

Zaslani Kodu Dekovacka

Pokud se zákazník rozhodne nechat si poslat slevové kódy do e-mailu, může souhlasit se zasíláním obchodních sdělení. Pokud tomu tak je, tak se e-mailové adresy objevují uvnitř aplikace a jsou zde ke stažení pro další marketingové aktivity.

Bidování kupónů
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • Bidovací systém
  • Bidování na všechny e-shopy
  • Bidování na jednotlivé -eshopy
  • Report pozic
  • Jednoduché nastavení
10/10

Dekovacka Landing Page Upravena 2

Pokud chcete získávat ještě více zákazníků ze systému Děkovačka, můžete vaše slevové kupóny bidovat na konkrétních zapojených e-shopech nebo hromadně na všechny zapojené e-shopy. Bidované pozice jsou první 4 pozice zobrazené na přistávací stránce se slevovými kupóny.

Eshop A může bidovat lepší pozici na e-shopu B, protože je zde velká pravděpodobnost, že o tyto produkty bude mít zákazník zájem. To stejné může dělat eshop B.

Bidovací systém
Ano
Bidování na všechny e-shopy
Ano
Bidování na jednotlivé -eshopy
Ano
Report pozic
Ano
Jednoduché nastavení
Ano

Příklad využití:
Eshop A nabízí suplementy na cvičení.
Eshop B nabízí sportovní vybavení ale nenabízí suplementy.

Dekovacka Biding

Děkovačka je místo, odkud lze výhodně získat nové zákazníky do e-shopu

Cena
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 0 parametrů:
10/10

Děkovačka nemá žádné tarify ani vstupní poplatky. Neplatíte za využívání systému (pokud ovšem nechcete bidovat na placené pozice).

Děkovačka se zapojí do vašeho už funkčního affiliate programu a bere si provizi pouze z uskutečněné objednávky, která vznikla díky systému.


Přispět svou zkušeností
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!