Quanda Recenze
Shrnutí recenze
Quanda je služba s několika marketingovými nástroji, které vám usnadní podnikání na internetu. Nástroje lze pro lepší orientaci zařadit do 4 hlavní kategorií – e-mail marketing, online dotazníky, webové formuláře a automatizační nástroje.
Výhody
- 4 marketingové nástroje v jedné službě
Nevýhody
- Nástroje nejsou dostupné ve všech cenových tarifech
Kombinace nástrojů není náhodná. Jde o nástroje, které firmy, ale také jednotlivci, využijí při podnikání v online světě. Nástroje vám pomohou při získávání nových kontaktů a potenciálních zákazníků nebo s rozesíláním e-mailových kampaní a transakčních e-mailů.
Pro získávání kontaktů (leadů) najdete v Quanda konverzní nástroje jako jsou aktivní formuláře, vyskakovací okna a vysouvací lišty. V nástroji si také můžete vytvořit jednoduché landing pages (přistávací stránky), kterými můžete efektivněji konverzovat prostá kliknutí v reálné zákazníky.
Ačkoliv je Quanda mixem mnoha nástrojů a její používání se může zdát složité, tak opak je pravdou. V nástrojích se pracuje přes webové rozhraní (přes internetový prohlížeč). Formuláře se tvoří v drag&drop editoru. V tom se pracuje metodou přetahování prvků. Tahem myši přetáhnete do formuláře obrázek, políčko, video, nadpis nebo další tlačítko.
Nepotřebujete mít znalost programovacích jazyků a stejně dokážete rychle vytvořit webový formulář, vyskakovací okno nebo dotazník, který snadno vložíte do svých webových stránek. Jednoduchým zkopírováním kódu.
Pokud vlastní web nemáte, tak to vůbec nevadí. Každý formulář můžete nechat zobrazit jako samostatnou stránku (landing page), na kterou budete odkazovat například z e-mailu nebo z reklamy ve vyhledávačích.
V Quanda pak nechybí funkce jako průběžné sledování výkonu, A/B testování, vytváření automatizovaných e-mailových seriálů nebo funkce double opt-in (dvojí ověření kontaktu), kterou oceníte nejen kvůli GDPR, kdy potřebujete ověřit, kdo vám souhlas nebo kontakt sdělil.
Quanda je soubor nástrojů, které vám při podnikání ušetří spoustu práce. Jednou z výhod je pak to, že v jedné službě naleznete několik nástrojů a dalších doplňkových funkcí. Ty vám ušetří čas při hledání chybějících řešení. Vše máte pod jednou střechou a za jedny peníze.
Kdybyste si měli spočítat, kolik stojí jednotlivé nástroje samostatně, patrně dojdete k daleko vyšší roční částce.
Nicméně, abychom jen nechválili. V Quanda se nám nelíbí, že v tarifech 1 a 2 nemůžete používat všechny nástroje. K dispozici máte nástroje pro e-mailové kampaně a integraci do CRM, ale nemůžete vytvářet online dotazníky nebo webové formuláře. Pokud budete chtít tyto funkce používat, tak musíte sáhnout po třetím tarifu, kde jsou tyto nástroje k dispozici.
Tarif 1
|
1560 Kč/rok včetně DPH |
Tarif 2
|
3480 Kč/rok včetně DPH |
Tarif 3
|
5280 Kč/rok nebo 480 Kč/měsíc včetně DPH |
Testování zdarma?
|
(30 dní) |
V tarifu 1 a 2 nejsou dostupné všechny 4 nástroje
|
Nástrojům v Quanda nemáme co vytknout. Ve službě naleznete to, co slibuje. A je toho opravdu hodně. Pokud řešíte e-mailové kampaně, transakční e-maily, automatizaci kampaní nebo vytváření e-mailových seriálů, tak vám má Quanda co nabídnout.
Líbí se nám konverzní nástroje jako jsou vyskakovací okna, modální vyskakovací okna (okno se ztmaveným pozadím), výsuvné lišty a vytváření landing pages. Bez programování můžete nastartovat vlastní lead generation marketing během několika minut.
U dotazníků nejvíce oceňujeme komplexnost služeb a nástrojů. V Quanda jdou vytvořit transakční dotazníky, průzkumy spokojenosti zákazníků, marketingové průzkumy a další. V dotaznících můžete vytvářet a nastavovat různé druhy odpovědí od zaškrtávání, vyplňování polí nebo výběru několika možností. Třešničkou na dortu pak jsou funkce automatického vyhodnocování formulářů a pokročilá analýza výsledků. Tím vám odpadne spousta práce s tabulkami v Excelu.
E-mailový marketing
|
|
Konverzní nástroje a webové formuláře
|
|
Online dotazníky
|
|
Integrace do CRM nebo sociální sítě
|
|
Vytváření landing pages
|
V Quanda potřebujete k vytvoření složitého online formuláře nebo e-mailové kampaně pouze klávesnici a myš. Když nepočítáme internetové připojení a počítač, bez kterých se také neobejdete. V nástroji je vše intuitivní a v češtině.
Za nejsložitější věc považujeme vytvoření a nastavení e-mailové kampaně. Ale v této službě je to otázka několika kliknutí myší. Celým procesem tvorby vás provede jakýsi průvodce, který vás také upozorní na nutnost vyplnit důležité věci, bez kterých se dál nehnete.
Samotný e-mail (a také formulář i dotazník) nakonec můžete vytvořit pomocí předpřipravené šablony nebo na čisté bílé stránce. V obou případech vám se sestavováním e-mailu pomůže drag&drop editor. S ním přetahujete jednotlivé prvky zprávy (obrázky, texty, odkazy atd.) do těla e-mailu.
Intuitivní ovládání
|
|
Drag&drop editor
|
|
Nástroje jsou v češtině
|
|
Propracovaný průvodce
|
Nástroje Quanda jsou profesionálním řešení problémů, které firmy mohou mít při svém podnikání. Jejich smyslem je zjednodušit podnikání, co nejvíce je to možné. Ačkoliv je používání nástrojů jednoduché a ovládání intuitivní. Přesto se občas může vyskytnout takřka neřešitelný problém, se kterým by vám měl okamžitě někdo pomoci.
Quanda nabízí u všech tarifů e-mailovou a telefonickou podporu. Své klienty si hýčká, takže pro ně má připravenou vlastní akademii, kde se mohou naučit mono nových a užitečných dovedností, které se jim budou v marketingu hodit.
Telefon
|
|
E-mail
|
|
Live chat
|
|
Propracovaná nápověda
|
|
Akademie vzdělávání
|
|
Video návody
|
Test Quanda
O nástrojích Quanda jsem se dozvěděl vlastně nedávno. První, čím jsem byl překvapený, byl počet nástrojů v jedné službě. Říkal jsem si, jak tohle může fungovat. Nakonec se ukázalo, že je to docela logický krok mít pohromadě tolik nástrojů.
Hlavní výhodu Quanda vidím v tom, že vám odpadá nutnost používat další doplňkové nástroje. Ve službě máte konverzní nástroje, kterými budete generovat leady. Všude jinde, ale potřebujete tyto nástroje propojit s jinou službou, která vám bude shromažďovat získané kontakty a odesílat na ně e-maily.
To s touto službou odpadá. K dispozici máte nástroje pro vytváření webových formulářů, vyskakovacích oken a dalších věcí, které upotřebíte při získávání kontaktů, ale máte je hned propojení s tím hlavním, co budete dále potřebovat. To je nástroj pro e-mailové kampaně.
V nástroji si vytvoříte jednoduché e-mailové kampaně, A/B testovací kampaně nebo třeba seriály. Jednotlivé e-maily pak můžete zasílat vybranému okruhu odběratelů. Nejlepší na tom je, že to zvládnete nastavit sami. Stejně tak si sami dokážete sestavit celý e-mail, který se pak dokáže zobrazit stejně dobře na počítači i na mobilním telefonu. Prostě bude responzivní.
S jednou službou tedy mohu vytvořit formulář pro generování leadů (získávání kontaktů), ty shromažďovat a třídit do různých kategorií, kde s nimi budu dále pracovat. Pak jim mohu zasílat personalizované e-maily, přání k narozeninám nebo e-mailový seriál.
Pokud budu potřebovat vytvořit dotazník pro průzkum zákaznické spokojenosti, tak mi zase poslouží další z nástrojů Quanda. V tom si mohu vytvořit online dotazník. A to velice rychle, protože v systému už je spousta hotových dotazníků, které stačí jen lehce poupravit hned je mohu rozesílat kontaktům z databáze. Pokud se mi žádný z dotazníků nehodí, tak si mohu vytvořit svůj vlastní.
Čtyři nástroje v jednom. To je Quanda. Pokud potřebujete v podnikání vyřešit výše zmíněnu problematiku, tak vám určitě mohu doporučit tento nástroj otestovat. Je to zdarma na 30 dní. To je dost dlouhá doba na to zjistit, jak je to dobrá služba.