Mailhunt Recenze Mailhunt Recenze

Vydáno: 31. 3. 2021

Aktualizováno: 10. 1. 2024

Shrnutí recenze

Mailhunt je služba na monitoring konkurenčních newsletterů. Jednou z výhod služby je, že se k jejich odběru nemusíte přihlašovat a nechávat si jimi zaplňovat inbox. Mailhunt newslettery sám stahuje, třídí a pak z nich vytváří přehledy, které se vám budou hodit k vyšperkování vlastních e-mailových kampaní.

Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení všech 8 parametrů:
  • E-shopaři
  • Agentury
  • E-mailoví specialisté
  • Copywriteři
  • Designéři
  • Tarif zdarma?
  • Basic
  • Premium
Hodnocení redakce
hodnoceno 8 parametrů
10/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 6x Přidat hodnocení
8.4/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-shopaři
  • Agentury
  • E-mailoví specialisté
  • Copywriteři
  • Designéři
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Tarif zdarma?
  • Basic
  • Premium
10/10

Výhody

  • Monitoring konkurečních newsletterů bez jejich odběru
  • Pokročilé statistické nástroje

Nevýhody

  • Chybí testovací tarif se všemi funkcemi

Pro koho Mailhunt je?
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 5 parametrů:
  • E-shopaři
  • Agentury
  • E-mailoví specialisté
  • Copywriteři
  • Designéři
10/10

Mailhunt Vyuziti

Pracujete s e-mailovými kampaněmi, tvoříte newslettery, potřebujete novou inspiraci pro vylepšování vlastního e-mailingu? Tak pak nejspíš dokážete Mailhunt využít. Tento monitoring newsletterů konkurence umí e-maily nejen stahovat, ale dokáže z nich vytvářet užitečné preporty, přehledy a statistiky.

E-shopaři
Ano
Agentury
Ano
E-mailoví specialisté
Ano
Copywriteři
Ano
Designéři
Ano

E-shopaři, agentury a e-mailoví specialisté

Potřebují často sledovat moderní trendy a také to, jak s takovými trendy nakládá konkurence. E-mailing je jednoduše efektivní prodejní kanál, kterým lze výrazně ovlivňovat růst tržeb. Konkurence to možná dělá o kousek lépe. Nejjednodušší cesta, jak to zjistit, je začít odebírat její newsletter. Mailhunt nabízí e-shopařům výběr konkurence napříč všemi obory. V aplikaci si naklikáte e-shopy, jejichž e-maily vás zajímají. Během okamžiku vám Mailhunt přichystá jejich přehled.

Najednou uvidíte, jak často konkurence newsletter rozesílá, které dny a časy jsou pro rozesílání nejoblíbenější nebo třeba to, kolik jich do týdne rozešlou.

Copywriteři a jiní kreativci

Mají možnost prozkoumávat e-mailové newslettery řady velkých e-shopů a značek. Podle nich se mohou naučit užitečné techniky, ale také mohou získat například přehled o nejčastěji používaných slovech v předmětech.

Designéři a grafici se mohou od velkých jmen učit novým trendům v e-mailové komunikaci se zákazníky. Co se dá v e-mailech vysledovat? Například jejich celkové řešení, UX, používané grafické prvky nebo třeba to, se kterým nástrojem byl e-mail postavený.

Analýza konkurence

Mailhunt Analyza Konkurence

Monitoring e-mailů je dobrý především k analyzování konkurence. Mailhunt uživatelům usnadňuje práci už jen tím, že se nemusí do každého newsletteru přihlásit zvlášť a používat k odběru svoji e-mailovou adresu. Dokáže také ušetřit nějaký ten čas, který by uživatelé potřebovali při analyzování došlých zpráv.

V Mailhunt najdete odpovědi například na to, jak často e-maily posílat, který den a čas je pro rozesílání nejoblíbenější. Pokud mluvíme o nejoblíbenějších časech, tak mám na mysli nejoblíbenější na rozesílání. To, že konkurence rozesílá e-maily často a pravidelně v určitý čas, ještě nemusí znamenat, že si zákazníci tyto e-maily v těchto časech skutečně rádi čtou.

Pravidelná dávka inspirace

Mailhunt Inspirace U Konkurence

Mailhunt je určený nejen stratégům, ale také kreativcům. Ti mohou snadno získat přístup k velkému množství informací, přehledům a reportům o tom, jak s newslettery pracují velké značky a velké obchody.

Ono je samozřejmě možné nechat si všechny newslettery posílat do své e-mailové schránky a tam si z nich dělat určité přehledy. Jenže, oproti manuálnímu třídění a sledování bude mít vždy navrch automatika. Ta dokáže roztřídit e-maily rychle a také lépe. Navíc umí ze všech newsletterů napříč všemožnou konkurencí sestavit přehledy plné tvrdých dat. Ta vám mohou posloužit k sestavení strategie vlastních kampaní.

Ceník
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Tarif zdarma?
  • Basic
  • Premium
10/10

Mailhunt Cenik

Monitoring konkurenčních newsletterů Mailhunt nabízí celkem tři cenové tarify – Free, Basic a Premium.

S bezplatným tarifem Free je možné odebírat e-maily až z 5 webů. Ačkoliv tento tarif nic nestojí, tak toho také moc nenabízí. Pokud budete chtít získat podrobnější statistiky, tak už musíte sáhnout po placených tarifech. Na druhou stranu je potřeba zdůraznit, že s bezplatným tarifem je možné získat statistiky o tom, jak často a v které dny web newslettery posílá.

Placené tarify Basic a Premium toho nabízí samozřejmě mnohem víc. S tarifem Basic je možné odebírat 10 webů a máte k dispozici neomezenou historii nebo detailní statistiky nástrojů. A to se může hodit.

Tarif Premium už je určený pro neomezený odběr webů. Premium je nejdražším tarifem, takže v něm je navíc několik dalších pokročilých funkcí. Například je zde možnost nahlížet do statistik webů, které neodebíráte nebo pokročilé přehledy jako je například analýza předmětů. Tato analýza umí vytáhnout z předmětů newsletterů nejpodstatnější informace o používaných slovech, smajlících nebo výškách slev.

Tarif zdarma?
Ano
Basic
275 Kč/měsíc
Premium
450 Kč/měsíc

Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!