Mailhunt Recenze
Shrnutí recenze
Mailhunt je služba na monitoring konkurenčních newsletterů. Jednou z výhod služby je, že se k jejich odběru nemusíte přihlašovat a nechávat si jimi zaplňovat inbox. Mailhunt newslettery sám stahuje, třídí a pak z nich vytváří přehledy, které se vám budou hodit k vyšperkování vlastních e-mailových kampaní.
Výhody
- Monitoring konkurečních newsletterů bez jejich odběru
- Pokročilé statistické nástroje
Nevýhody
- Chybí testovací tarif se všemi funkcemi
Pracujete s e-mailovými kampaněmi, tvoříte newslettery, potřebujete novou inspiraci pro vylepšování vlastního e-mailingu? Tak pak nejspíš dokážete Mailhunt využít. Tento monitoring newsletterů konkurence umí e-maily nejen stahovat, ale dokáže z nich vytvářet užitečné preporty, přehledy a statistiky.
E-shopaři
|
|
Agentury
|
|
E-mailoví specialisté
|
|
Copywriteři
|
|
Designéři
|
E-shopaři, agentury a e-mailoví specialisté
Potřebují často sledovat moderní trendy a také to, jak s takovými trendy nakládá konkurence. E-mailing je jednoduše efektivní prodejní kanál, kterým lze výrazně ovlivňovat růst tržeb. Konkurence to možná dělá o kousek lépe. Nejjednodušší cesta, jak to zjistit, je začít odebírat její newsletter. Mailhunt nabízí e-shopařům výběr konkurence napříč všemi obory. V aplikaci si naklikáte e-shopy, jejichž e-maily vás zajímají. Během okamžiku vám Mailhunt přichystá jejich přehled.
Najednou uvidíte, jak často konkurence newsletter rozesílá, které dny a časy jsou pro rozesílání nejoblíbenější nebo třeba to, kolik jich do týdne rozešlou.
Copywriteři a jiní kreativci
Mají možnost prozkoumávat e-mailové newslettery řady velkých e-shopů a značek. Podle nich se mohou naučit užitečné techniky, ale také mohou získat například přehled o nejčastěji používaných slovech v předmětech.
Designéři a grafici se mohou od velkých jmen učit novým trendům v e-mailové komunikaci se zákazníky. Co se dá v e-mailech vysledovat? Například jejich celkové řešení, UX, používané grafické prvky nebo třeba to, se kterým nástrojem byl e-mail postavený.
Analýza konkurence
Monitoring e-mailů je dobrý především k analyzování konkurence. Mailhunt uživatelům usnadňuje práci už jen tím, že se nemusí do každého newsletteru přihlásit zvlášť a používat k odběru svoji e-mailovou adresu. Dokáže také ušetřit nějaký ten čas, který by uživatelé potřebovali při analyzování došlých zpráv.
V Mailhunt najdete odpovědi například na to, jak často e-maily posílat, který den a čas je pro rozesílání nejoblíbenější. Pokud mluvíme o nejoblíbenějších časech, tak mám na mysli nejoblíbenější na rozesílání. To, že konkurence rozesílá e-maily často a pravidelně v určitý čas, ještě nemusí znamenat, že si zákazníci tyto e-maily v těchto časech skutečně rádi čtou.
Pravidelná dávka inspirace
Mailhunt je určený nejen stratégům, ale také kreativcům. Ti mohou snadno získat přístup k velkému množství informací, přehledům a reportům o tom, jak s newslettery pracují velké značky a velké obchody.
Ono je samozřejmě možné nechat si všechny newslettery posílat do své e-mailové schránky a tam si z nich dělat určité přehledy. Jenže, oproti manuálnímu třídění a sledování bude mít vždy navrch automatika. Ta dokáže roztřídit e-maily rychle a také lépe. Navíc umí ze všech newsletterů napříč všemožnou konkurencí sestavit přehledy plné tvrdých dat. Ta vám mohou posloužit k sestavení strategie vlastních kampaní.
Monitoring konkurenčních newsletterů Mailhunt nabízí celkem tři cenové tarify – Free, Basic a Premium.
S bezplatným tarifem Free je možné odebírat e-maily až z 5 webů. Ačkoliv tento tarif nic nestojí, tak toho také moc nenabízí. Pokud budete chtít získat podrobnější statistiky, tak už musíte sáhnout po placených tarifech. Na druhou stranu je potřeba zdůraznit, že s bezplatným tarifem je možné získat statistiky o tom, jak často a v které dny web newslettery posílá.
Placené tarify Basic a Premium toho nabízí samozřejmě mnohem víc. S tarifem Basic je možné odebírat 10 webů a máte k dispozici neomezenou historii nebo detailní statistiky nástrojů. A to se může hodit.
Tarif Premium už je určený pro neomezený odběr webů. Premium je nejdražším tarifem, takže v něm je navíc několik dalších pokročilých funkcí. Například je zde možnost nahlížet do statistik webů, které neodebíráte nebo pokročilé přehledy jako je například analýza předmětů. Tato analýza umí vytáhnout z předmětů newsletterů nejpodstatnější informace o používaných slovech, smajlících nebo výškách slev.
Tarif zdarma?
|
|
Basic
|
275 Kč/měsíc |
Premium
|
450 Kč/měsíc |