GetResponse Recenze GetResponse Recenze

Vydáno: 19. 6. 2018

Aktualizováno: 13. 12. 2024

Shrnutí recenze

GetResponse se vyznačuje extrémně jednoduchým editorem na tvorbu e-mailů, formulářů, landing pages či webinářů. Je jedním z nejkomplexnějších softwarů pro e-mail marketing vůbec. Má nonstop live chat podporu a 30 denní free trial s plnou funkcionalitou. Přestože nabízí o něco horší spektrum možných integrací než třeba SmartEmailing, objevíte zde šikovnou integraci s Google analytics, která identifikuje mimo jiné z jakých emailů vám chodí nejvíce prodejů. Web i podpora jsou v angličtině.

Celkové skóre 9/10 se skládá z hodnocení všech 30 parametrů:
  • Cena měs. - 500 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 2 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 5 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 10 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 20 000 kontaktů (bez DPH)
  • Vyzkoušení zdarma
  • Statistiky e-mailů
  • Plánování emailů
  • Autoresponder
  • Možnost zobrazení emailu v prohlížeči
  • Responzivní šablony emailů
  • Náhledy emailu v různých zařízeních
  • Jednoduchý editor obrázků
  • Vlastní design pomocí HTML a CSS
  • Správa souborů
  • Navržení šablony mailu na míru
  • A/B testování
  • Import a export kontaktů
  • Segmentování kontaktů
  • Poskytnutí opt-in formulářů
  • Možnost odhlášení z odběru
  • Podpora vlastních polí
  • Web v češtině
  • Podpora v češtině
  • Live chat
  • Email nebo kontaktní formulář
  • Telefon
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi/Otázky
  • Kvalita podpory
Hodnocení redakce
hodnoceno 30 parametrů
9/10
Hodnocení uživatelů
hodnoceno 4x Přidat hodnocení
7.6/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Cena měs. - 500 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 2 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 5 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 10 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 20 000 kontaktů (bez DPH)
  • Vyzkoušení zdarma
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Statistiky e-mailů
  • Plánování emailů
  • Autoresponder
10/10
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Možnost zobrazení emailu v prohlížeči
  • Responzivní šablony emailů
  • Náhledy emailu v různých zařízeních
  • Jednoduchý editor obrázků
  • Vlastní design pomocí HTML a CSS
  • Správa souborů
  • Navržení šablony mailu na míru
  • A/B testování
10/10
Celkové skóre 8.5/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Import a export kontaktů
  • Segmentování kontaktů
  • Poskytnutí opt-in formulářů
  • Možnost odhlášení z odběru
  • Podpora vlastních polí
  • Web v češtině
8.5/10
Celkové skóre 6.6/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Podpora v češtině
  • Live chat
  • Email nebo kontaktní formulář
  • Telefon
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi/Otázky
  • Kvalita podpory
6.6/10

Výhody

  • Kromě běžných funkcí zde najdete i nástroj na tvorbu landing pages a webinářů
  • Stovky šablon a automatizace skrz RSS feed
  • Zkušební verze zdarma

Nevýhody

  • Web ani podpora není v češtině
  • Nevrací peníze v případě, že si používání služby po nějaké době rozmyslíte

Robustní nástroj, který je možné vyzkoušet zdarma

Finance
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Cena měs. - 500 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 2 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 5 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 10 000 kontaktů (bez DPH)
  • Cena měs. - 20 000 kontaktů (bez DPH)
  • Vyzkoušení zdarma
10/10

Getresponse Cenik

GetResponse si máte možnost vyzkoušet po dobu 30 dní bez omezení ve free verzi. Není třeba zadávat číslo kreditní karty, ani jiným způsobem se zavazovat. Můžete tak snadno zjistit, jak se vám bude v této aplikaci pracovat a zda vám může vyhovovat natolik, abyste si vybrali některý z placených tarifů.

Cenové rozdělení tarifů je trochu chaotické – rozhodně více, než u konkurenčních nástrojů pro e-mail marketing. Rozdělen je na Základní, Plus, Profesionální a Max, ale vedle toho si ještě u každého z těchto tarifů můžete nastavit množství kontaktů. My jsme v naší tabulce použili pro jednodušší představu tarif Základní s počtem klientů/kontaktů do (500)1000, 2500 a 5000. Pro přesnější informace v tomto případě rovnou doporučím přejít na ceník GetResponse a podívat se, co vám bude nejvíce vyhovovat.

Základní tarif je ideální pro jednoduché rozesílání e-mailů a budování základny uživatelů. Je skvělý, pokud s e-mailingem teprve začínáte. Mezi služby, které bychom mohli podtrhnout patří e-mailový marketing, automatické odpovědi, neomezené vstupní stránky, neomezené automatické šablony, propojení s Facebookem a Google Ads a 1 neomezená prodejní cesta.

Cena měs. - 500 kontaktů (bez DPH)
Kolik měsíčně zaplatíte za tarif do 500 kontaktů.
16 $ (cca 382 Kč)
Cena měs. - 2 000 kontaktů (bez DPH)
Kolik měsíčně zaplatíte za tarif do 2 000 kontaktů.
27 $ (cca 645 Kč)
Cena měs. - 5 000 kontaktů (bez DPH)
Kolik měsíčně zaplatíte za tarif do 5 000 kontaktů.
48 $ (cca 1 146 Kč)
Cena měs. - 10 000 kontaktů (bez DPH)
Kolik měsíčně zaplatíte za tarif do 10 000 kontaktů.
69 $ (cca 1 645 Kč)
Cena měs. - 20 000 kontaktů (bez DPH)
Kolik měsíčně zaplatíte za tarif do 20 000 kontaktů.
149 $ (cca 3 558 Kč)
Vyzkoušení zdarma
Poskytovatel umožňuje vyzkoušet si verzi zdarma na určitou dobu nebo s určitým omezením.
Ano
Doporučujeme Doporučujeme
Doporučení!

Hledáte jednoduchý nástroj s pár funkcemi, ale potřebujete v databázi mnoho kontaktů? Nebo naopak hledáte spoustu funkcí pro menší počet kontaktů? GetResponse jako jeden z mála poskytovatelů umožní vybrat si tarif i počet kontaktů přesně podle vašich potřeb.

Nejpopulárnějším a nejvíce využívaným je tarif Plus. Je ideální pro generování nových/potenciálních zákazníků, prodej výrobků/služeb a zvyšování zisků. Obsahuje vše, co základní tarif, ale navíc ještě automatizační nástroj s 5 postupy, webináře pro 100 účastníků, hodnocení a označování kontaktů, 5 prodejních cest, 3 uživatele, kteří s vámi mohou v účtu spolupracovat atd. Nemá opět smysl tady rozepisovat vše. Pokud vás tento tarif zaujal, mrkněte na ceník GetResponse.

Profesionální tarif je nejvhodnější pro optimalizaci výsledků pomocí profesionální automatizace a integrace. Automatizační nástroj je zde neomezený. Dále tarif obsahuje oznámení push na webu, placené webináře, webináře až pro 300 zákazníků/posluchačů, neomezené prodejní cesty, neomezené cesty k webinářům, webináře na vyžádání a možnost sdílet účet s 5 dalšími účastníky.

Verze Max je pak vytvořena tak, aby se dokázala přizpůsobit individuálním potřebám podnikatelů. Cenu zde nehledejte, protože i ta je individuální. Získáte ji až poté, co si vyberete všechny služby, které potřebujete. Máte zde vyhrazenou podporu, podporu migrace účtů, možnost zapojit více účtů a uživatelů, možnost připlatit si transakční e-maily a další služby. Opravdu zde záleží jen na klientovi, co si vybere a co potřebuje.

Robustní nástroj, který je možné vyzkoušet zdarma

Posílání emailů
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 3 parametrů:
  • Statistiky e-mailů
  • Plánování emailů
  • Autoresponder
10/10

Getresponse Hlavni Funkce

Stejně jako většina dobrých nástrojů pro e-mail marketing i GetResponder poskytuje autoresponder a plánování e-mailů, což značně zvýší vaše šance na prodeje, konverze a další cíle. Najdete tu také pokročilou statistiku, která vám mimo jiné umožní sledovat měření míry otevření a měření míry prokliků.

Součástí GetResponder jsou i automatizované e-mailové sekvence určené k maximalizaci konverzí. Automatické odpovědi jsou zprávy odesílané automaticky předplatitelům na základě času nebo konkrétní události. Správné používání automatických odpovědí může být velmi účinnou a jednoduchou součástí kompletní e-mailové marketingové strategie a může vám pomoci k vyšším výnosům.

Zvýšení úspěchu v e-mailingu napomáhá i podrobná analýza rozesílaných e-mailů. Pokud zjistíte, kdy je nejvhodnější e-maily posílat, jaká forma nejlépe zaujme určitý druh čtenářů, nebo jaké vedly k rychlému opuštění, zavření, nedočtení nebo neprokliknutí, lépe se vám pak budou vytvářet ty e-maily, které povedou přímou cestou k úspěchu.

Statistiky e-mailů
Statistika míry prokliků a míry otevření
Ano
Plánování emailů
V programu je možné přesně naplánovat datum a čas, kdy budou e-maily odesílány.
Ano
Autoresponder
Autoresponder lze považovat za jeden z důležitých marketingových kanálů. Jedná se o e-maily, které jsou automaticky rozesílány příjemcům z databáze. Rozesílání probíhá na základě nějaké akce. Ta může být uskutečněna např. na webových stránkách.
Ano

Tvorba emailů
Celkové skóre 10/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Možnost zobrazení emailu v prohlížeči
  • Responzivní šablony emailů
  • Náhledy emailu v různých zařízeních
  • Jednoduchý editor obrázků
  • Vlastní design pomocí HTML a CSS
  • Správa souborů
  • Navržení šablony mailu na míru
  • A/B testování
10/10

Getresponse Tvorba Emailu

GetResponse má kvalitní nástroj na tvorbu e-mailů. Najdete zde nádherné responzivní šablony, náhledy emailů v různých zařízeních, základní editor pro úpravu obrázků, možnost zobrazení e-mailu v prohlížeči či vlastní design, který vytvoříte pomocí HTML a CSS. Nechybí ani funkce A/B testování, která vám pomůže najít ty nejlépe fungující nadpisy. Ten, kdo by chtěl využít služeb designéra na šablonu na míru, je to možné. GetResponse má ve své nabídce i tuto službu.

Možnost zobrazení emailu v prohlížeči
Tvorba e-mailu pro zobrazení v PC.
Ano
Responzivní šablony emailů
Jsou nabízené šablony responzivní? Jak budou vypadat na PC a jak na mobilních zařízeních? Nikdy nevíte, v jakém zařízení si klient váš e-mail otevře.
Ano
Náhledy emailu v různých zařízeních
Je možné podívat se při vytváření e-mailu na to, jak bude vypadat v PC/mobilu?
Ano
Jednoduchý editor obrázků
Jak se pracuje s editorem obrázků? Je dostatečně jednoduchý na to, aby s ním zvládli pracovat třeba i méně zdatní jedinci?
Ano
Vlastní design pomocí HTML a CSS
Pro pokročilé uživatele je důležité, aby si mohli e-mail a vše kolem něj přizpůsobit podle sebe - obsah, design atd. Nechtějí spoléhat na šablony.
Ano
Správa souborů
Je důležité, abyste si mohli soubory v programu libovolně přesouvat, pojmenovat, označit, rozdělit, segmentovat atd.
Ano
Navržení šablony mailu na míru
V případě, že vám nevyhovují nabízené šablony a neumíte si sami vytvořit vlastní design pomocí HTML, je potřeba zásah profesionála. Některé společnosti jej nabízí za příplatek, jiné umožňují, abyste integrovali vlastní šablony vytvořené vaším externím pracovníkem.
Ano
A/B testování
A/B testování je klasická marketingová metoda, která má za cíl zvýšit konverze či konverzní poměry projektu prostřednictvím změny jednoho funkčního či designového prvku.
Ano

Správa databáze a lokaliazce
Celkové skóre 8.5/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Import a export kontaktů
  • Segmentování kontaktů
  • Poskytnutí opt-in formulářů
  • Možnost odhlášení z odběru
  • Podpora vlastních polí
  • Web v češtině
8.5/10

Getresponse Sprava

Základem každého dobrého e-mailového nástroje by měla být možnost odhlášení se z databáze, což je pro GetResponse samozřejmostí. Pokud máte již nějaké kontakty, můžete je bez problémů importovat, stejně jako exportovat. Nemusíte sbírat jenom emaily či jména, ale naprosto libovolnou informaci díky funkci vlastních polí. Funkce segmentování zákazníků vám umožní rozdělit si čtenáře/klienty do různých skupin a rozesílat určité druhy e-mailů jen těm, kterým to má smysl.

Komplikace se může objevit v případě, že máte problém s angličtinou či cizími jazyky. GetResponder je totiž web v angličtině a do češtiny si jej můžete přeložit jen pomocí internetového prohlížeče. Je to však překlad mnohdy krkolomný a ne každému vyhovuje. V cizím jazyce je navíc i podpora GetResponder. Té se podíváme na zoubek o něco níže.

Import a export kontaktů
Ano
Segmentování kontaktů
Segmentace kontaktů je důležitá v případě, že chcete rozdělit klienty do různých skupin a každé zasílat jiné zprávy. Např. klienti, kteří nakoupili ve vašem e-shopu a vy chcete zaslat dotazník spokojenosti/nabídku se slevou na příští nákup a pod., Klienti, kteří váhají a vy je chcete přimět k nákupu slevovou akcí atd.
Ano
Poskytnutí opt-in formulářů
Webový formulář a Double opt in Webový formulář slouží ke sběru kontaktů z Vašeho webu
Ano
Možnost odhlášení z odběru
Někdy se stane, že už pro klienta není odběr vašich e-mailů důležitý. Pak se rozhodne jej zrušit. Je vhodné, aby měli vaši klienti tuto možnost přímo v e-mailu. Nedochází tak ke spamování schránky a klient se sám rozhodne, zda chce nebo nechce newslettery odebírat.
Ano
Podpora vlastních polí
Možnost vytvářet si v projektu vlastní pole - informace.
Ano
Web v češtině
Je web společnosti i českém jazyce, nebo je k dispozici pouze AJ, popř. další cizí jazyky?
Ne
Robustní nástroj, který je možné vyzkoušet zdarma

Podpora
Celkové skóre 6.6/10 se skládá z hodnocení 7 parametrů:
  • Podpora v češtině
  • Live chat
  • Email nebo kontaktní formulář
  • Telefon
  • Odpověď do 24 hodin
  • Odpovědi/Otázky
  • Kvalita podpory
6.6/10

Getresponse Podpora

Podpora GetResponderu je k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu a to na e-mailu, nebo live chatu. U e-mailu si můžete vybrat rovnou z několika cizích jazyků, takže pro někoho může být tato komunikace jednodušší. Bohužel češtinu tady rovněž nenajdete. Nenašli jsme ani telefonní číslo.

My jsme si podporu otestovali na live chatu a byli jsme maximálně spokojení. I když jsme museli komunikovat v anglickém jazyce, byla podpora velmi vstřícná a ochotná. Okamžitě odpověděla na všechny naše otázky, v ničem netápala a kde bylo nutné doplnit více informací nebo pracovní postup, poslala odkaz na konkrétní stránky.

Podpora v češtině
Česká podpora je důležitá obzvlášť ve chvíli, kdy neovládáte cizí jazyk - nejčastěji angličtinu.
Ne
Live chat
Je podpora k dispozici na živém chatu? Můžete se na něco optat hned, jak vás otázka napadne?
Ano
Email nebo kontaktní formulář
Možnost kontaktovat podporu e-mailem nebo kontaktním formulářem.
Ano
Telefon
Možnost kontaktovat podporu telefonicky.
Ne
Odpověď do 24 hodin
Odpověděla nám podpora na otázky do 24 hodin?
Ano
Odpovědi/Otázky
Kolik odpovědí z kolika otázek jsme získali?
5/5
Kvalita podpory
Jak hodnotíme celkovou kvalitu podpory?
Výborná
Doporučujeme Doporučujeme

Očekáváte od vašeho e-mailového nástroje něco jiného, než nabízí GetResponse, podívejte se na naše srovnání nástrojů na e-mail marketing.


Přispět svou zkušeností
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!